Re: FSCONS

From Peter Stuge <peter AT THE DOMAIN stuge.se>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: FSCONS
Date Sun, 20 Sep 2009 15:44:47 +0200

Michael Widerkrantz wrote:
> Jag tänkte troligen åka dit. Åka tillsammans?

Ja, det låter bra. Jag har presenterat coreboot där 07 och 08, mitt
intryck från tidigare år är ett gemytligt men något slätstruket
arrangemang. De har inte haft folk till att göra det så bra som
möjligt de tidigare åren tror jag.

Jag hackar libssh2 tillsammans med Dainel Stenberg (curl) och han kör
en presentation om det, så jag vill gärna upp.

Ingen presentation skriker högt efter mig, men jag är nyfiken på
några av dem.

//Peter