MOSIG skapad

From Michael Widerkrantz <mc AT THE DOMAIN hack.org>
To Malmö Open Source Interest Group <mosig AT THE DOMAIN list.hack.org>
Subject MOSIG skapad
Date Thu, 11 Oct 2007 09:33:31 +0200

Hej,

Kul att träffa er alla igår på La Trattoria.

Som vi sa så har jag skapat en brevlista för alla som är intresserade
av FOSS (free and open source software) i Malmö.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle kalla listan, för jag tyckte
att Malmö Linux User Group kanske var lite för snävt och flera igår
dessutom kom från Linuxportalen eller SSLUG och inte MöLUG. Efter lite
funderande kom jag fram till till Malmö Open Source Interest Group,
som i alla fall blir en ganska roande förkortning (MOSIG) och täcker
in rätt mycket. Hoppas ni inte har något emot det.

Listan administreras av programmet Petidomo.

För att gå ur listan, skriv till:

  mosig-request AT THE DOMAIN list.hack.org

och skriv "unsubscribe" i brevet.

För att gå med i listan, skriv till samma adress och "subscribe",
förstås. Då kommer den som skriver att bli utmanad och måste verifiera
sin mailadress. Den informationen får ni gärna sprida, men det kan
vara en bra idé att inte skriva själva listans adress i
klartext.

Just nu är listan öppen, så att även icke medlemmar kan posta. Det
kommer att ändras om det missbrukas.

För att posta på listan, skicka till

  mosig AT THE DOMAIN list.hack.org

MC