Fri IT

From Michael Widerkrantz <mc AT THE DOMAIN hack.org>
To Malmö Open Source Interest Group <mosig AT THE DOMAIN list.hack.org>
Subject Fri IT
Date Thu, 11 Oct 2007 09:50:34 +0200

Igår nämnde jag projektet Fri IT, som delar ut begagnade datorer med
Ubuntu till behövande personer. WWW-sidor här:

  http://www.friit.se/

Jag har korresponderat lite med projektledaren Jörgen Qvartsenklint
och skall träffa honom inom kort för att se om jag kan hjälpa till med
något, till exempel systemadministration, nätplanering eller kanske
någon slags vidareutbildning av de som är involverade i projektet.

Kanske kan vi locka in honom på den här listan?