CD med windowsprogram inför bilbioteksdagen 27/10

From "Magnus Alexandersson" <magnus.alexandersson AT THE DOMAIN gmail.com>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject CD med windowsprogram inför bilbioteksdagen 27/10
Date Wed, 17 Oct 2007 12:55:57 +0200

Hej!

Hur har vi det med denna frågan inför 27/10? Mitt förslag är att vi tar The
OpenCD så att vi har allting klart, annars får någon nästan ta sig an den
och ha den klar till biblioteksdagen. Jag hade gärna gjort det, men IRL
tränger sig på så att jag har väldigt lite tid att lägga fram till den
27/10. ;(

mvh Magnus