Fwd: Nätverket Open Source - Studiebesök på Lunarc!

From "David Holm" <dholmster AT THE DOMAIN gmail.com>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Fwd: Nätverket Open Source - Studiebesök på Lunarc!
Date Wed, 24 Oct 2007 14:24:49 +0200

De flesta här har säkert fått den men jag forwardar för säkerhets skull.
Jag är inte i Skåne v44-45 annars hade det varit kul att hänga på.

---------- Forwarded message ----------
From: Elin Rylander <elin.rylander AT THE DOMAIN gmail.com>
Date: Wed, 24 Oct 2007 13:51:40 +0200
Subject: Nätverket Open Source - Studiebesök på Lunarc!

Hej alla!

Den 30 oktober är det dags för månadens aktivitet i Open Source-nätverket.
Denna gång gör vi studiebesök på Lunarc, Center for Scientific and Technical
Computing i Lund.

Vi börjar studiebesöket 17.30, med en föreläsning på LTH:s Studiecentrum.
Därefter beger vi oss ner till datorhallen på Lunds Dator Central, LDC i
grupper om 10-personer.

Addresserna är:
LTH-studiecentrum
John Ericssons väg 4
Lund

LDC
Margaretavägen 1a
Lund

Karta med vägbeskrivning samt parkeringsmöjligheter:

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&om=1&msa=0&msid=115770260567008032016.00043d12d30c8e386219e&ll=55.714009,13.205781&spn=0.013901,0.047035&z=15

Varmt välkomna!

Elin Rylander
Nätverket Open Source

Mobile  +46 70 279 44 79
E-mail  elin.rylander AT THE DOMAIN gmail.com
E-mail elin.rylander AT THE DOMAIN purplescout.se