Fwd: Fri programvara en lördag

From "Magnus Alexandersson" <magnus.alexandersson AT THE DOMAIN gmail.com>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Fwd: Fri programvara en lördag
Date Thu, 25 Oct 2007 16:37:59 +0200

Biblioteket enligt nedan!

mvh Magnus

---------- Forwarded message ----------
From: Magnus Alexandersson <magnus.alexandersson AT THE DOMAIN gmail.com>
Date: 2007-okt-25 16:36
Subject: Re: Fri programvara en lördag
To: "Tobias T. Johansson" <tobias-t.johansson AT THE DOMAIN malmo.se>

Hej Tobias!

Visst drar det ihop sig!

Vi kommer ett gäng, vi skulle behöva ett par ståbord, några
förlängningssladdar och helst en duk att köra projektor på om ni har, annars
kanske vi kan köra den på någon slags vägg. Går det inte så får projen
stanna i väskan... :)

Vi ska ha med oss godis för att locka besökare med, har ni en stor skål hade
det varit utmärkt, annars får jag ta med mig en.

Den trådlösa uppkopplingen kommer nog att räcka, men det hade varit fint att
ha någon slags backup i form av trådat nät.

Räcker det med att vi dyker upp vid 11 när ni öppnar, eller ska vi komma en
lite stund innan och förbereda? Vi står gärna klara när ni öppnar.

mvh Magnus