Driftproblem och co-location

From Michael Widerkrantz <mc AT THE DOMAIN hack.org>
To Malmö Open Source Interest Group <mosig AT THE DOMAIN list.hack.org>
Subject Driftproblem och co-location
Date Thu, 25 Oct 2007 23:09:31 +0200

Min ISP envisas med att bråka med mig, så det kan hända att servern
som tar hand om mosig-listan då och då trillar bort från nätet.

Jag har en 1U-burk i stort sett klar för installation i co-location
här som skall bli nya huvudservern för hack.org. Någon som har tips om
bra co-location? Det behöver inte vara i Malmö eller ens i Skåne. Jag
hade siktat på XS4All i Amsterdam först, men de har blivit sena med
sina nya datorhall.

Någon?