Fwd: Fri programvara en lördag

From "Magnus Alexandersson" <magnus.alexandersson AT THE DOMAIN gmail.com>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Fwd: Fri programvara en lördag
Date Fri, 26 Oct 2007 16:02:57 +0200

Raka rör och hårda bud!

Förlängningssladdar och nätkablage till imorgon alltså. Ska se om jag kan
låna en switch. Hade vi proj?

/M

---------- Forwarded message ----------
From: Tobias T. Johansson <tobias-t.johansson AT THE DOMAIN malmo.se>
Date: 2007-okt-26 14:55
Subject: Re: Fri programvara en lördag
To: Magnus Alexandersson <magnus.alexandersson AT THE DOMAIN gmail.com>

 Hej igen!
Jag kommer inte själv att jobba imorgon men min kollega Margaretha är
informerad om att ni kommer och kan släppa in er tidigare så ni hinner
förbereda allt det praktiska. Det är tyvärr lite svårt att parkera här
omkring och tyvärr kan ni inte parkera på baksidan heller. Ni kan däremot
lasta av där. Kör in på baksidan från Kung Oscars väg och ring 040-660 86 45
när ni kommer så kan Margaretha öppna för er, hon lär var på biblioteket
från åtminstone kl 10.

Ni ska vara på tredje våningen på avdelningen natur/teknik. Tyvärr fick jag
inte tag i vaktmästarna så jag har inte lyckats få uppburet borden. De står
i källaren och i värsta fall om de inte dyker upp under dagen så får ni
kanske bära dem själva imorgon, men det finns hiss och ni behöver nog bara
två så det går rätt fort och enkelt. Tyvärr har även vaktmästarna hand om
förlängningskablar och nätkontakter så det har jag bara lyckats ordna så det
är fem lediga kontakter. Jag antar att ni behöver betydligt fler, men det
kanske ni har några själv som ni kan ta med? Ström finns i alla fall på
plats. Likaså internet om ni drar ur den från vår tunna klient som står i
närheten. Dessvärre var alla internetkablar slut på systemavdelningen (allt
har verkligen gått kass i mina försök att förbereda för er ;) så om ni har
en egen switch och ett par ganska långa nätverkskablar får ni gärna ta med
dem.
Jag förklarar för Margaretha så hon kan visa exakt var ni kan få ström och
internet ifrån.

Det är svårt att projicera på den ytan där ni befinner er, eventuellt går
det mot den ena väggen, det kan ni testa er fram till.

En stor skål kan jag fixa i alla fall!
Hoppas allt går bra, det är trevligt att ni kommer och visar lite trevliga
programalternativ! :)

Mvh
Tobias