Wiki (was: Re: Tack för senast)

From Michael Widerkrantz <mc AT THE DOMAIN hack.org>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Wiki (was: Re: Tack för senast)
Date Fri, 26 Oct 2007 21:13:49 +0200

Jag har fyllt i lite på wikin:

  http://hackaton/wiki/

Närmare bestämt här:

  http://hackaton.se/wiki/index.php/Hack-A-Ton_2007

Jag är ganska lös i formuleringarna. Om ni ser något galet, ändra. Vi
kan fylla i mer allt eftersom vi vet något och har bestämt saker.

Hur vill vi driva det?

Några fasta föredrag eller workshops och mycket ledigt för att fyllas
i på plats? Om så, så föreslår jag att vi är väldigt tydliga med att
skapa ett schema som folk kan fylla i när allt börjar så att alla får
en timeslot att dra en kort presentation eller sales pitch på följt av
en längre timeslot senare för själva presentationen. Hur låter det?

Hur skall vi få folk att notera Hack-a-ton, förresten? Hur annonserar
vi?

Dags att nämna det på SSLUG:s brevlistor/newsgroups? Linuxportalen?

Skall vi skriva ihop en presentation så den ser likadan ut överallt?
Förslag på formulering kan vi skriva ihop gemensamt på wikin. Kanske
kan vi börja med det jag skrivit?