Flyer

From Michael Widerkrantz <mc AT THE DOMAIN hack.org>
To Malmö Open Source Interest Group <mosig AT THE DOMAIN list.hack.org>
Subject Flyer
Date Fri, 26 Oct 2007 21:23:21 +0200

Jag gjorde snabbt en flyer i Postscript. Jag snodde hackeremblemet
från Boyko Bantchev, men resten är rätt trivial Postscript. Se
bilagan.

Tyvärr skrev jag fel först, så de exemplar jag skrev ut på jobbet står
det "Ett fritt program behöver inte nödvändigtvis behöver vara
gratis". Ooops.

Om någon har skrivare och kan skriva ut några nya vore det fint. I
värsta fall räcker ett nytt original, så kanske vi kan kopiera på
biblioteket.