Re: Wiki

From Michael Widerkrantz <mc AT THE DOMAIN hack.org>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: Wiki
Date Fri, 26 Oct 2007 21:25:34 +0200

Natanael <natanael.l AT THE DOMAIN gmail.com> writes:

> En enkel standardpresentation skulle vara väldigt användbar.
> Det gäller att fånga intresset snabbt och samtidigt ha med så mycket info
> som möjligt utan att
> för den sakens skull fylla +5 A4-papper.

En standardpresentation för vad? Inför i morgon? Jag skrev ihop en
tidigare idag i Postscript. Föreslå gärna annan text i den, om du
vill.

Den korta flyern får plats två på en A4. Vi får klippa isär dem
själva.

Eller menar du inför Hack-a-ton, eftersom du kommenterar vad jag fyllt
i på wikin? På Hack-a-ton tror jag inte vi drar någon publik som inte
vet vad fri programvara är...