Re: Wiki

From Natanael <natanael.l AT THE DOMAIN gmail.com>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: Wiki
Date Fri, 26 Oct 2007 21:31:55 +0200

> En standardpresentation för vad? Inför i morgon? Jag skrev ihop en
tidigare idag i Postscript. Föreslå gärna annan text i den, om du vill.

> Den korta flyern får plats två på en A4. Vi får klippa isär dem själva.
>
>Eller menar du inför Hack-a-ton, eftersom du kommenterar vad jag fyllt i på
wikin? På Hack-a-ton tror jag inte vi drar någon publik som inte vet vad fri
programvara är...

Jag menar i allmänhet, men också inför imorgon om någon hinner fixa något
ordentligt.
Jag tror förresten inte att jag har något program på datorn för att öppna
den där filen, så en screenshot av filen eller något liknande skulle vara
användbart.

/Jonathan L