Re: Wiki

From Michael Widerkrantz <mc AT THE DOMAIN hack.org>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: Wiki
Date Fri, 26 Oct 2007 21:38:50 +0200

Natanael <natanael.l AT THE DOMAIN gmail.com> writes:

> Jag menar i allmänhet, men också inför imorgon om någon hinner fixa något
> ordentligt.

Det är nog lite ont om tid för att fixa något ordentligt. Rätt mycket
i morgon får nog köras på improvisation.

> Jag tror förresten inte att jag har något program på datorn för att
> öppna den där filen, så en screenshot av filen eller något liknande
> skulle vara användbart.

Haha. Jag skrev den med Emacs, så du kan titta på den i en
texteditor. Det är bara vanlig Postscript.

Kan du kolla på PDF?

  http://hack.org/mc/tmp/friprogram.pdf

Om det verkligen inte fungerar så är här en skärmdump från GV:

  http://hack.org/mc/tmp/friprogram.png