Re: Dagens övning på stadsbiblioteket

From "David Holm" <dholmster AT THE DOMAIN gmail.com>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: Dagens övning på stadsbiblioteket
Date Sun, 28 Oct 2007 23:50:21 +0100

On 10/27/07, Kristian Rumberg <kristianrumberg AT THE DOMAIN gmail.com> wrote:

> Hej!
>
> Ja det blev en jättetrevlig dag. Stort tack till alla som var med :)
>
> Väl mött på onsdag om 3/2 vecka!
>
> MVH/Kristian

Vi får nog ta och göra om detta någon gång i framtiden.
Jag har sållat bland alla bilder jag tog och lagt upp de bästa i galleriet
på MöLUGs hemsida.
http://molug.hack-a-ton.se/?q=gallery&g2_itemId=265

Tyvärr blev vissa bilder lite tråkigt eftersom det är i princip samma "pose"
fast med olika personer. Nästa gång får vi be folk som lyssnat att ställa
sig lite snyggt tillsammans med presentatören så vi får lite roligare
bilder.

//David