Re: Förslag på förändrad struktur

From "Kristian Rumberg" <kristianrumberg AT THE DOMAIN gmail.com>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: Förslag på förändrad struktur
Date Mon, 29 Oct 2007 13:49:34 +0100

Mycket bra synpunkter och förslag tycker jag! När skulle det passa med ett
planeringsmöte för er andra? Denna onsdagen kan jag tyvärr inte men annars
är kvällarna i denna och kommande vecka hyfsat fria.

Jag har inte riktigt förstått mig på galleriet - hur skapar jag egna
gallerier och hur lägger jag till bilder i existerande gallerier? Jag får
inte upp några knappar eller menyer som låter mig göra dessa saker på Mölugs
Gallerisida.

MVH/Kristian