Re: Förslag på förändrad struktur

From "Michael Ambrus" <ambrmi09 AT THE DOMAIN gmail.com>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: Förslag på förändrad struktur
Date Fri, 2 Nov 2007 21:51:54 +0100

Det är lite ensamt på #mosig på Freenode. Kanske vi skulle boka nån
timme i veckan så att vi får en chans att träffas alla på en gång?

För egen del får detta isfl. tyvärr helst bli på kväll eller helg då
min arbetsgivare är lite paranoid med öppna portar genom brandväggen.
Har dock en IRC-ICQ bot som kan fixa (kommer ut på ICQ märligt nog).

Finns det någon förresten som har provat på wippies och har lite
erfarenhet att dela med sig av? Är dom nåt att ha eller är det mest
smörja?

MVH
Michael Ambrus
(alias: Aprak, ambrmi09, mambrus)