Re: Förslag på förändrad struktur

From Natanael <natanael.l AT THE DOMAIN gmail.com>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: Förslag på förändrad struktur
Date Fri, 2 Nov 2007 22:14:43 +0100

> Det är lite ensamt på #mosig på Freenode. Kanske vi skulle boka nån timme
i veckan så att vi får en chans att träffas alla på en gång?

Jag ska ställa in Pidgin på att koppla upp sig mot #mosig vid start. (Jag
har pidgin på autostart vid inloggning) Jag hoppas att det snart inte blir
så ensamt längre!

> Finns det någon förresten som har provat på wippies och har lite
erfarenhet att dela med sig av? Är dom nåt att ha eller är det mest smörja?
Jag har ingen aning, men Fon är redan ganska etablerad (men Wippies kommer
nog att växa snababst den närmaste tidan pga. all reklam).

/Jonathan L