Re: Förslag på förändrad struktur

From Michael Widerkrantz <mc AT THE DOMAIN hack.org>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: Förslag på förändrad struktur
Date Sat, 03 Nov 2007 14:57:15 +0100

"Michael Ambrus" <ambrmi09 AT THE DOMAIN gmail.com> writes:

> Drop in Lördag  kl 14:00-16:00
> Drop in Söndag kl 14:00-1600

Låter bra, tycker jag. Skall vi göra det till en återkommande grej?

Vad sägs om att diskutera Hack-a-ton i morgon också? Loggen av
diskussionen bör sparas, förstås, men det verkar ju du ha tagit hand
om, om än med toppostning. Jag kan spara en alternativ version.

Jag skrev:

> [...]

Du:

> Ingen aning. Vad är Fon?

Ett spanskt(?) företag som skänker bort WLAN-routers till folk och
hoppas att folk skall dela med sig av sin bandbredd. Sedan tar Fon
betalt för de som vill kunna surfa genom denna frivilliga täckning. De
som själva erbjuder sin bandbredd får använda täckningen gratis.

  http://www.blifonero.nu/

  http://www.fon.com/

--
MC, http://hack.org/mc/