Re: Planering Hack-a-ton

From Michael Widerkrantz <mc AT THE DOMAIN hack.org>
To mosig AT THE DOMAIN list.hack.org
Subject Re: Planering Hack-a-ton
Date Mon, 05 Nov 2007 09:45:38 +0100

Det dök inte upp så många på IRC-planeringen igår.

Jag, Michael Ambrus och Rickard Molin diskuterade en del och vi
redigerade wiki-sidan för att motsvara det vi kom fram till.

Det mest kritiska är nog:

  - Vi borde inspektera lokalerna på Sofielunds folkets hus för att se
    om vi måste göra något särskilt med avseende på nät, whiteboard,
    bord et cetera.

    Jörgen, när passar det att någon dyker upp och kollar?

    Är det någon som jobbar i Malmö som kan gå dit över en lunch eller
    så? Jag jobbar i Lund, så jag kan komma förbi kvällstid, om det
    går.

  - Affischer. Någon slags flyer vore fint. Jag har fått för mig att
    Magnus är pigg på att göra sådana saker. Magnus?

  - Mat. Jag tycker det är för ambitiöst att tänka sig att vi skall
    stå för mat på Hack-a-ton. Vi kanske kan fixa lite snacks i
    stället, bara? Åsikter?

En annan sak är att vi kanske borde nämna på wikin/websidor vilka vi
får låna lokaler och nät av.

Jörgen, är det Glokala folkhögskolan vi får låna det av?

--
MC, http://hack.org/mc/